Login

Opening

sources

The Discussion

  • Editor

    מהן המשמעויות האפשריות של השם "זמנים מודרניים"? מהן המשמעויות האפשריות של השם "זמנים מודרניים"? (צפיה בדעה במקור)
  • Editor

    כיצד מתכתבת התמונה והטקסט הפותח של הסרט עם השם של הסרט? כיצד מתכתבת התמונה והטקסט הפותח של הסרט עם השם של הסרט? (צפיה בדעה במקור)
  • Editor

    למה יש בתחילת הסרט עדר צאן שועט? כיצד הוא מתקשר לטקסט הפתיחה של הסרט? מה מבטא היחס הויזואלי בין גודל… למה יש בתחילת הסרט עדר צאן שועט? כיצד הוא מתקשר לטקסט הפתיחה של הסרט? מה מבטא היחס הויזואלי בין גודל האנשים לגודל המפעלים? (צפיה בדעה במקור)
  • תרצה וסרצוג

    האדם בעידן התעשייה המתפתחת הוא לא  נחשב אלא כבורג במכונה , העדר מבטא את הפעילות האוטומטית  של האדם, האדם צריך… האדם בעידן התעשייה המתפתחת הוא לא  נחשב אלא כבורג במכונה , העדר מבטא את הפעילות האוטומטית  של האדם, האדם צריך לרוץ לעבודה ולעבוד ללא הפסקה, הזמן המודרני הוא דווקא לרעתו של האדם, אין לאדם זמן פנוי לעצמו, בזמניים המודרניים בעל המפעל שולט בזמן של האדם. (צפיה בדעה במקור)
  • אושרי עמר

    האדם העובד נתפס כבורג קטן במערכת גדולה ומשומנת , העדרה בא לידי ביטוי כרובוט מפעיל את המכונה באוטומט האדם רודף… האדם העובד נתפס כבורג קטן במערכת גדולה ומשומנת , העדרה בא לידי ביטוי כרובוט מפעיל את המכונה באוטומט האדם רודף אחרי הזמן להפעלת המכונה עובד ללא הפסקה לא מצליח להדביק את הזמן ולא מתאפשר זמן פנוי לצרכיו הבסיסיים של העובד. בזמן המודרני מנהל המפעל שולט בזמן ומחטיב את הקצב של העבודה (צפיה בדעה במקור)
  • איימי פדידה

    האדם בעולם התעשייתי לא נחשב , הוא כמו בורג בתוך המכונה ,העדר מבטא את האוטומטיות , האדם רודף אחרי הזמן… האדם בעולם התעשייתי לא נחשב , הוא כמו בורג בתוך המכונה ,העדר מבטא את האוטומטיות , האדם רודף אחרי הזמן , צריך לעבוד ללא הפסק, בעולם המודרני אין לאדם זמן פנוי לעצמו , בעל המפעל שולט בזמן (צפיה בדעה במקור)